Subject: IP7142 Ruusmäe-Misso fiider, luutsniku osa
From: "Rebane, Karl-Magnus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 15:56:41 +0200

Tere!

Projekt on eelnevalt kooskõlastatud, kuid muutus natukene asendiplaanil
asendatava õhuliini masti juures antud teema. Nimelt tuli paigaldada 1
lisa mast, kuid kinnistupiiri vahetuslähedusse.

Palun edastada antud projekt Peeter Uibole, kuna eelnevalt on ta selle
projekti kooskõlastanud.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.